Visma ✓
21-04-2020 9:00 am Tekijä Sini Pokki
Visma Sign palvelussa on havaittu hitautta tiistaiaamuna 21.4.2020.
Vika on paikallistettu palvelintarjoajalla ja sitä korjataan parhaillaan.
Tilannepäivitykset:
-Vikatilanteen on havaittu koskevan kaikkea käyttöä.
-Klo 11:03: Vika on korjattu ja palvelun pitäisi nyt toimia normaalisti. Tilanteen seurauksena allekirjoituksissa on jonoa, mutta kaikki tapahtumat käsitellään mahdollisimman nopeasti. Seuraamme tilanteen edistymistä.
-Noin klo 11:30-12: Allekirjoitusten luomisessa havaittiin virhe ja se saatiin korjattua. Nyt palvelu toimii jälleen normaalisti. Allekirjoituksissa on edelleen jonoa joka pyritään purkamaan mahdollisimman nopeasti.
Mikäli palvelun käytössä ilmenee häiriöitä, suosittelemme kokeilemaan hieman myöhemmin uudelleen. Päivitämme tätä tiedotetta heti kun tilanne on ratkennut.
Pahoittelut tämän aiheuttamasta häiriöstä!
21-04-2020 10:43 am tekijä Anonymous
Toivottavasti korjaantuu pian! Tekee nyt paljon viivettä töihin.
Visma ✓
21-04-2020 10:57 am tekijä Sanni Räty
Hei!
Vika on paikallistettu ja kehityksemme korjaa sitä parhaillaan korkealla prioriteetilla. Päivitämme tätä artikkelia, kun häiriö on saatu korjattua ja palvelu toimii taas normaalisti.
Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa!
Anonymous
21-04-2020 9:17 am tekijä Anonymous
Kiitos tiedosta! Havaitsimme juuri äsken, että Wilmasta ei onnistu integraation kautta allekirjoituskutsujen lähetys. Toivottavasti tilanne ratkeaa pian!