Visma Signissa on ilmennyt hitautta kutsujen luonnissa, sähköpostikutsujen lähettämisessä ja allekirjoittamisessa. | Lue lisää >
Visma ✓
28-09-2022 9:45 am Tekijä Janika Kyöstilä
Palveluun kirjautumisessa on havaittu satunnaisia häiriöitä, selvitämme tilannetta parhaillaan. Mikäli kirjautuminen epäonnistuu, kokeilethan myöhemmin uudelleen. Pahoittelemme häiriöstä mahdollisesti aiheutuvaa vaivaa. Päivitämme tätä häiriötiedotetta, kun saamme lisätietoja tai kun ongelma on ratkaistu.
Ongelma on saatu ratkaistua.
-------------
There have been detected occasional disturbances when logging into the service, we are currently investigating the situation. If the login fails, please try again later. We will update this announcement when we receive more information about the problem. We apologize for any inconvenience caused by the disruption.
The problem is now solved.
28-09-2022 11:12 am tekijä Leif Stenberg
Jag har fått felmeddelanden när jag försökt registrera mig som användare. Bland annat om någon "proxyserver" som finns mellan mig och Internet. Mycket konstigt eftersom jag använder min privata dator hemifrån. Vad orsaker detta meddelande?
Janika Kyöstilä
Visma ✓
28-09-2022 1:54 pm tekijä Janika Kyöstilä
Hi Leif,
Exceptionally, we answer in English.
That message is due to this disruption, which was caused by technical problems caused by the update of our service. The problem has now been fixed, so there should be no more error messages.
We apologize for the inconvenience caused.