Visma Signin yrityskäyttäjille on julkaistu uusi drag&drop -tyylinen verkkolomake-editori: Visma Sign Forms. Editorilla luodaan ammattimaisia verkkolomakkeita minuuteissa ilman koodaustaitoja. Lomakkeen saa käyttöönsä heti luonnin jälkeen. Verkkolomaketta voi käyttää esimerkiksi tilauslomakkeisiin, ehtojen hyväksymiseen, valtakirjoihin, hakemuksiin tai minkä tahansa muun allekirjoitusta tarvitsevan lomakkeen luontiin.
Valmiin lomakkeen voi lähettää linkkinä täytettäväksi ja allekirjoitettavaksi halutulle vastaanottajalle, tai sen voi upottaa iFrame-muodossa omalle verkkosivulle. Täytetyt lomakkeet tallentuvat lomakkeen omistavan yrityksen Visma Sign-arkistoon.
Käyttääksesi palvelua, sinun tulee kirjautua Visma Signiin sisään ja valita päävalikon oikeasta laidasta “Luo verkkolomake”.
Tutustu tarkemmin palvelun käyttöohjeisiin.
Hinnoittelu
Palvelun hinta on sidottu Visma Sign -hinnastoon eikä ei ole erillisiä aloitusmaksuja, käyttäjämaksuja tai kuukausimaksuja. Maksat vain yksittäisistä tapahtumista eli onnistuneesti täytetyistä ja sähköisesti allekirjoitetuista lomakkeista. Käytännössä, kun lomake täytetään ja allekirjoitetaan, siitä veloitetaan yhden allekirjoituksen hinta, joka laskutetaan normaalisti Visma Signin hinnaston mukaan.
Onko käytössäsi muita Visma Solutions-tuotteita?
Jos käytät sähköistä allekirjoitusta myös muiden Visma Solutions -tuotteiden kautta (esim. Netvisor, ValueFrame), Visma Sign Forms-lomakkeet ovat käytössäsi Visma Sign -selainpalvelun kautta.
Mikäli yritykselläsi ei ole nimettyä Visma Sign -selainpalvelun pääkäyttäjää (esim. tilanteessa jossa tilitoimistosi hoitaa kaiken Netvisor-käytön), voit ottaa yhteyttä Visma Sign -tukeen ja pyytää perustamaan pääkäyttäjän.Tällaisissa tapauksissa Visma Sign -selainkäyttö ja lomakkeiden allekirjoitukset laskutetaan Visma Sign -laskulla.
Lisätietoja palvelusta:
Antti Larvala (Kehitysjohtaja, Visma Sign)
antti.larvala@visma.com
Puh. 050 4343343