Visma Signissa on ollut vikatilanne 14.7.2022 00:15:00 - 14.7.2022 12:07:04, jonka aikana allekirjoittajat eivät ole onnistuneet lataamaan asiakirjoja itselleen allekirjoittamisen jälkeen suoraan "Lataa asiakirja" -painikkeesta. Häiriön seurauksena myöskään allekirjoitettu asiakirja ei ole tullut näkyviin esikatselunäkymään. Vika on saatu korjattua.
Häiriön aikana allekirjoittaminen on kuitenkin onnistunut normaalisti ja asiakirjat ovat tallentuneet normaalisti Visma Signin arkistoon ja ovat sieltä ladattavissa. Mikäli allekirjoittaja ei ole ennestään rekisteröitynyt Visma Signiin, löytää hän asiakirjan henkilökohtaisesta arkistostaan rekisteröitymällä palveluun 30 päivän kuluessa allekirjoittamisesta.
Pahoittelut häiriön mahdollisesti aiheuttamasta harmista!