Ongelmia tunnistautumisessa Nordean tunnuksilla 28.2.2020 *KORJATTU*

S

Nordean pankkitunnuksilla tunnistautumisessa on havaittu ongelma, joka ilmenee virheilmoituksena tunnistautumisen jälkeen. Mikäli tunnistautuminen kyseisen pankin tunnuksilla epäonnistuu, suosittelemme kokeilemaan allekirjoittamista myöhemmin uudestaan.

 

Tunnistautumisen palveluntarjoajamme Telia selvittää asiaa parhaillaan ja päivitämme tätä artikkelia, kun häiriö on saatu korjattua.

 

Pahoittelemme tästä teille aiheutuvaa haittaa!

 

//Häiriö Nordea-pankin kautta tapahtuvissa tunnistautumisissa on korjattu kello 12:45. Palvelut toimivat taas normaalisti. 


J

@Sanni Räty Hei Sanni, sain tänään viestiä asiakkaaltamme, että Nordean tunnistuksella tunnistatuminen ei toiminut. Voiko olla niin, että ongelma on palannut?

S

Moikka Janne!

 

Nordean tunnistautumisessa ei ole meneillään yleistä vikatilannetta, vaan testatessa kaikki toimi normaalisti. Kyseessä vaikuttaisi olevan selaimen asetuksista johtuva tunnistautumisen epäonnistuminen.

 

Tässä tapauksessa suosittelisin asiakastanne kokeilemaan auttaako selaimen vaihto asiaan. Mikäli tämä ei poista ongelmaa, laittaisitko tukipyynnön meille osoitteeseen tuki.sign@visma.com, niin tutkitaan asiaa siinä tapauksessa lisää �� 

Login or Signup to post a comment

Can't find what you are looking for?

Start new discussion