J

Janne Lumme

Ongelmia tunnistautumisessa Nordean tunnuksilla 28.2.2020 *KORJATTU*

28-02-2020 12:18 pm posted by Sanni Räty (Updated 03-03-2020 by Janne Lumme)

@Sanni Räty Hei Sanni, sain tänään viestiä asiakkaaltamme, että Nordean tunnistuksella tunnistatuminen ei toiminut. Voiko olla niin, että ongelma on palannut?


S

Sanni Räty

03-03-2020 2:02 pm posted by Sanni Räty

Moikka Janne!

 

Nordean tunnistautumisessa ei ole meneillään yleistä vikatilannetta, vaan testatessa kaikki toimi normaalisti. Kyseessä vaikuttaisi olevan selaimen asetuksista johtuva tunnistautumisen epäonnistuminen.

 

Tässä tapauksessa suosittelisin asiakastanne kokeilemaan auttaako selaimen vaihto asiaan. Mikäli tämä ei poista ongelmaa, laittaisitko tukipyynnön meille osoitteeseen tuki.sign@visma.com, niin tutkitaan asiaa siinä tapauksessa lisää �� 

S

Sanni Räty

12-11-2021 6:30 pm posted by Sanni Räty

Nordean pankkitunnuksilla tunnistautumisessa on havaittu ongelma, joka ilmenee virheilmoituksena tunnistautumisen jälkeen. Mikäli tunnistautuminen kyseisen pankin tunnuksilla epäonnistuu, suosittelemme kokeilemaan allekirjoittamista myöhemmin uudestaan.

 

Tunnistautumisen palveluntarjoajamme Telia selvittää asiaa parhaillaan ja päivitämme tätä artikkelia, kun häiriö on saatu korjattua.

 

Pahoittelemme tästä teille aiheutuvaa haittaa!

 

//Häiriö Nordea-pankin kautta tapahtuvissa tunnistautumisissa on korjattu kello 12:45. Palvelut toimivat taas normaalisti. 

Login or Signup to post a comment