Visma Sign has experienced slowness in creating, sending and signing invitations.   |   Read more here >

Start a new topic
S

Sini Pokki

Visma

Asiakaspalvelumme on palannut normaaleihin palveluaikoihin!

01-08-2022 5:15 pm posted by Sini Pokki

Iloksemme voimme kertoa, että tukemme ruuhkatilanne on ohi ja olemme palanneet tukipyynnöissä normaaleihin vastausaikoihin! :)

Chattimme aukioloajat ovat nyt myös laajentuneet, ja palvelemme chatin välityksellä seuraavasti:

Ma-pe 9-11 ja 12-15


Puhelinpalvelumme on palaamassa myös normaaleihin palveluaikoihin, ja palvelemme sinua puhelimitse torstaista 11.8. eteenpäin seuraavasti:

Ma-to 9-11 ja 12-14 (pe suljettu)


Kiitos ymmärryksestäsi kuluneen kevään ja kesän aikana, ja aurinkoista loppukesää! ☀️

Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat