Visma Sign has experienced slowness in creating, sending and signing invitations.   |   Read more here >

Start a new topic
J

Janika Kyöstilä

Visma

Visma Sign asiakaspalvelu palvelee rajoitetusti 9.-11.5.2023 / Visma Sign customer service open on a limited basis during 9.-11.5.2023

04-05-2023 9:53 am posted by Janika Kyöstilä

Visma Sign asiakaspalvelu on tavoitettavissa rajoitetusti 9.-11.5.2023 välisenä aikana henkilöstön koulutuksen vuoksi.


Tuona aikana asiakaspalvelun puhelinlinja sekä chat on suljettu, mutta pyrimme kuitenkin käsittelemään kiireisimmät tukipyynnöt sähköpostitse. Tukipyyntöjen käsittelyssä on odotettavissa viivettä ja palvelun sujuvoittamiseksi pyydämmekin laittamaan mahdollisuuksien mukaan tukipyynnöt meille hyvissä ajoin ennen kiinnioloa tai vastaavasti sen jälkeen


Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. 


Terveisin, 

Visma Sign Customer Care



----------



Visma Sign kundtjänst har begränsade öppettider emellan 9.-11.5.2023 på grund av personalutbildning.


Under dessa dagar är kundtjänstens telefonlinje och chatt stängda, men vi strävar till att hantera de mest akuta stödförfrågningarna via e-post. En försening i avhandlingen av stödförfrågningarna kan förväntas och därmed ber vi att ifall möjligt skickar ni förfrågningarna i god tid innan eller alternativt efter de begränsade öppettiderna.


Vi beklagar för eventuella besvär detta kan orsaka.


Hälsningar,

Visma Sign Kundtjänst



-----------



Visma Sign customer service is open on a limited basis during 9.-11.5.2023 due to personnel training.


During that time, the customer service phone line and chat are closed, but we do our best to handle the most urgent support requests by email. A delay can be expected in the processing of support requests. In order to make the service run smoothly, we ask that, if possible, send support requests to us in good time before or after 9.-11.5.


We apologize for any inconvenience this may cause.



Kind Regards,

Visma Sign Customer Care

Login or Signup to post a comment