*RATKAISTU* Häiriötilanne palvelussa 14.12.2023 / Interference situation at the service 14.12.2023

J

Visma Sign palvelussa on havaittu hitautta 14.12 noin klo 8 alkaen käyttöliittymän ja allekirjoittamisen osalta, tämä vaikuttaa myös tuotteen sisällä olevaan asiakaspalvelun chat -palveluun. Asiaa selvitetään ja päivitämme tiedotetta korjauksen edetessä.

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa harmia että vaivaa!

PÄIVITYS 14.12.2023 klo 12:04 Akuuteimmat eniten vaikuttavimmat ongelmat on saatu korjattua ja palvelu toimii nyt pääosin normaalisti, mutta palvelussa voi esiintyä vielä hitautta. Tilannetta selvitetään vielä ja päivitämme tiedotetta selvityksen edetessä.

PÄIVITYS 14.12.2023 15:31 Häiriötilanne on ohi ja Visma Signin palvelu toimii jälleen normaalisti.

---------------------------------


The Visma Sign service has been experiencing slowness from around 8am on 14 December for the user interface and signing, this also affects the in-product customer service chat service. The issue is being investigated and we will update the release as the fix progresses.

We apologise for any inconvenience this may cause!

UPDATE 14.12.2023 at 12:04 pm The most acute and most impactful problems have been fixed and the service is now working normally, but there may still be some slowness. We are still investigating the situation and will update the announcement as the investigation progresses.

UPDATE 14.12.2023 15:31 The disruption has been resolved and Visma Sign service operates again as normal.


K

Edelleenkään ei kutsu allekirjoittaman lähde. 

J

Hei Kirsti!

Palvelussa voi valitettavasti esiintyä vielä hitautta. Päivitämme tätä tiedotetta selvityksen edetessä ja kun häiriö saadaan kokonaan korjattua.

S

Ei kyllä toimi edes hitaasti, kun ei pääse edes kirjautumaan sisään.


P

Oliko ongelma palvelunestohyökkäyksen tms. aiheuttama?

J

Hei Pasi!

Häiriö ei johtunut palvelunestohyökkäyksestä.

Login or Signup to post a comment

Can't find what you are looking for?

Start new discussion