Visma Sign asiakaspalvelu on tavoitettavissa rajoitetusti 23.1.2024 henkilöstön koulutuksen vuoksi.
Palvemme kyseisenä päivänä puhelimessa sekä chatissa klo 9-11 ja klo 12-13. Pyrimme kuitenkin käsittelemään kiireisimmät tukipyynnöt sähköpostitse. Tukipyyntöjen käsittelyssä on odotettavissa viivettä ja palvelun sujuvoittamiseksi pyydämmekin laittamaan mahdollisuuksien mukaan tukipyynnöt meille hyvissä ajoin ennen kiinnioloa tai vastaavasti sen jälkeen
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Terveisin,
Visma Sign Customer Care
-------
Visma Sign customer service will be available with limited access on January 23, 2024, due to staff training.
We will be available by phone and chat from 9-11am and 12-1pm on the day, but we will try to handle the most urgent support requests by email. Please anticipate delays in the processing of support requests, and to facilitate smoother service, we kindly ask you to submit support requests well in advance of the closure or alternatively, after the specified period.
We apologize for any inconvenience this may cause.
Best regards,
Visma Sign Customer Care