Visma Sign palvelussa on havaittu häiriö, joka vaikuttaa allekirjoitusten näkyvyyteen allekirjoituskutsun lähettäjälle. Tällä hetkellä tehdyt allekirjoitukset eivät päivity kutsun lähettäjän tietoihin, vaikka kutsun saaja on allekirjoittanut asiakirjan ja siitä ilmoitus tulee. Asia on selvityksessä ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian. Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa!
Kiitämme kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne tässä tilanteessa.
Terveisin,
Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat
--------------------------------------
Ongelma on löydetty ja tullaan korjaamaan kaikkien asiakirjojen osalta kootusti tulevan viikon aikana. Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta vaivaa!
Terveisin,
Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat
--------------------------------------
*Päivitys 15.2.2024*
Valitettavasti vian korjaamiseen menee odotettua pidempään. Kehitystiimimme työskentelee kuitenkin aktiivisesti ongelman parissa, ja tiedotamme heti, kun ongelma on ratkaistu ja allekirjoituskutsujen statukset näkyvät käyttäjillämme oikein.
Arvostamme suuresti kärsivällisyyttänne ja ymmärrystänne tässä tilanteessa.
--------------------------------------
*Päivitys 29.2.2024*
Vian korjaus on valitettavasti vielä työn alla. Tiedotamme heti kun ongelma on ratkaisu ja allekirjoituskutsujen statukset näkyvät käyttäjillämme oikein.
Arvostamme suuresti kärsivällisyyttänne ja ymmärrystänne tässä tilanteessa.
Terveisin,
Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat
--------------------------------------
*Päivitys 10.4.2024*
Valitettavasti vian korjaus on edelleen työn alla. Päivitämme tätä tiedotetta heti kun ongelma on ratkaisu
Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa harmia sekä vaivaa.
Terveisin,
Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat
Ted Zacharias Mikael Nuorivaara
01.04.2024 6:26 pm
Hei, Mikä on tilanne tämän suhteen? Minulla on edelleen tammikuusta kaksi dokumenttia, joiden allekirjoitukset on tehty, eivätkä ne silti ole valmiita.