*Päivitetty 10.4* Hetkellinen häiriö havaittu Visma Sign-palvelussa 6.2.2024

T

Visma Sign palvelussa on havaittu häiriö, joka vaikuttaa allekirjoitusten näkyvyyteen allekirjoituskutsun lähettäjälle. Tällä hetkellä tehdyt allekirjoitukset eivät päivity kutsun lähettäjän tietoihin, vaikka kutsun saaja on allekirjoittanut asiakirjan ja siitä ilmoitus tulee. Asia on selvityksessä ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian. Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa!


Kiitämme kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne tässä tilanteessa.


Terveisin,

Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat


--------------------------------------


Ongelma on löydetty ja tullaan korjaamaan kaikkien asiakirjojen osalta kootusti tulevan viikon aikana. Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta vaivaa!


Terveisin,

Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat



-------------------------------------- 


*Päivitys 15.2.2024*


Valitettavasti vian korjaamiseen menee odotettua pidempään. Kehitystiimimme työskentelee kuitenkin aktiivisesti ongelman parissa, ja tiedotamme heti, kun ongelma on ratkaistu ja allekirjoituskutsujen statukset näkyvät käyttäjillämme oikein. 


Arvostamme suuresti kärsivällisyyttänne ja ymmärrystänne tässä tilanteessa.

--------------------------------------

*Päivitys 29.2.2024*

Vian korjaus on valitettavasti vielä työn alla. Tiedotamme heti kun ongelma on ratkaisu ja allekirjoituskutsujen statukset näkyvät käyttäjillämme oikein.

Arvostamme suuresti kärsivällisyyttänne ja ymmärrystänne tässä tilanteessa.


Terveisin,

Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat

--------------------------------------

*Päivitys 10.4.2024*

Valitettavasti vian korjaus on edelleen työn alla. Päivitämme tätä tiedotetta heti kun ongelma on ratkaisu

Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa harmia sekä vaivaa.

Terveisin,

Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat


T

Hei, Mikä on tilanne tämän suhteen? Minulla on edelleen tammikuusta kaksi dokumenttia, joiden allekirjoitukset on tehty, eivätkä ne silti ole valmiita.

J

Hei Ted!

Vian korjaus on valitettavasti edelleen työn alla tuotekehityksellämme. Voit kuitenkin laittaa viestiä tukeemme tuki.sign@visma.com ja kertoa viestissäsi asiakirjojen tiedot joita haasteet koskevat, niin voimme tarkastaa tilannetta niiden osalta tarkemmin.

Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa harmia sekä vaivaa, toivottavasti vika saadaan korjattua mahdollisimman pian!

Login or Signup to post a comment

Can't find what you are looking for?

Start new discussion