Visma Sign -palvelussa ilmeni viime viikkoina hitautta ja häiriöitä allekirjoituskutsujen luomisessa, lähettämisessä ja allekirjoittamisessa sekä verkkolomakkeiden käytössä. Tämä johtui suurista samanaikaisten käyttäjämäärien ja suurikokoisten dokumenttien aiheuttamasta kuormituksesta.
Teimme lauantaina 20.4.2024 klo 15:00–16:30 huoltokatkon aikana järjestelmäpäivityksiä ja muutoksia verkkoinfrastruktuuriin. Nyt tehdyt parannukset ovat merkittävästi lisänneet järjestelmän suorituskykyä ja poistaneet viiveet.
Pahoittelemme tilapäisestä ruuhkasta aiheutunutta hitautta ja häiriöitä, ja kiitämme kärsivällisyydestänne.
Tuotekehitystiimimme seuraa palvelun käyttöasteen vaihteluja tällä hetkellä tehostetusti. Jatkamme suorituskyvyn parantamista, jotta allekirjoitustapahtumat sujuisivat jatkossakin tutun rivakasti ja luotettavasti.