Mitä tulisi tehdä kutsun luonnin epäonnistuessa?

N

Kutsun luonti voi yleensä epäonnistua muutamasta syystä. Useimmiten selaimen välimuistin tyhjentäminen tai vaihtoehtoisesti toisen selaimen kokeileminen auttavat. Visma Sign toimii pääsääntöisesti kaikilla yleisimmillä selaimilla, mutta toisinaan selainasetukset saattavat aiheuttaa häiriöitä kutsun luonnissa. Varmistathan myös, että käyttämäsi selain on päivitetty uusimpaan versioonsa.


Jos selainasiat ovat kunnossa, kannattaa seuraavaksi tarkistaa kutsuun ladattujen tiedostojen kokoa. Pdf-tiedostojen yhteiskoko voi olla enintään 15 megatavua ja voit lisätä maksimissaan 10 tiedostoa yhdelle kutsulle. Tiedostojen sivumäärä voi olla yhteensä maksimissaan 350 sivua.


Lisättävässä tiedostossa voi myös olla joitain sellaisia elementtejä, jota Visma Sign ei voi käsitellä. Tällaisia voivat olla esimerkiksi avoimet tekstikentät.

Tällöin suosittelemme luomaan tiedoston uudestaan pdf-muotoon seuraavilla ohjeilla:



  1. Avaa tiedosto jonkin selaimen esikatselulla
  2. Klikkaa “Tulosta” -vaihtoehtoa
  3. Tulostinvalikosta valitse "Save as pdf" -vaihtoehto ja tallenna tästä uusi tiedosto
  4. Lisää uudelleen tallennettu tiedosto kutsulle



Tällä tavalla tallennus yksinkertaistaa tiedostoa teknisesti, jonka jälkeen tiedoston lisääminen kutsulle onnistuu normaalisti.


 


Keväisin terveisin, 

Visma Sign asiakaspalvelutiimi

 

 

 

 

 

 

Login or Signup to post a comment

Can't find what you are looking for?

Start new discussion