Visma Signin asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat keväällä 2025 // Exceptional business hours for Visma Sign customer service in spring 2025

N

Hyvä asiakkaamme,


Keväällä 2025 palvelemme rajoitetuin aukioloajoin chat- ja puhelinpalvelussamme. Tarkemmat tiedot löydät alta.


Pääsiäisen poikkeusaukioloajat:

Torstaina 17.4. palvelemme klo 14 asti.

Olemme suljettuna perjantaina 18.4. ja maanantaina 21.4.


Asiakaspalvelu on tilapäisesti suljettu 22.–24.4.

Parantaaksemme asiakaspalvelumme laatua ja sujuvuutta, teemme taustalla kehitystoimia. Tämän vuoksi asiakaspalvelumme on suljettuna tiistaista torstaihin 22.–24.4.


Muut pyhäpäivien poikkeukset:

Olemme suljettuna vappupäivänä 1.5. sekä helatorstaina 29.5.


Tarvitsetko apua pikaisesti? Kysy siinä tapauksessa Vispertiltä apua kysymykseesi oikean alakulman chatista. Vispertti kahlaa salamannopeasti läpi tukisivujen tuhannet ohjeet ja antaa kysymykseesi vastaavan ohjelinkin tuossa tuokiossa!


Kiitämme ymmärryksestäsi ja pahoittelemme poikkeusaukioloajoista mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. Palaamme normaaleihin aukioloaikoihin taas pian!


Aurinkoista kevättä toivottaen,

Visma Sign asiakaspalvelutiimi


---


Dear customer,


During spring 2025, our chat and phone support will operate with limited opening hours. You can find the detailed schedule below.


Easter holiday opening hours:

On Thursday, April 17, our customer service is open until 2 PM.

We are closed on Friday, April 18th, and Monday, April 21st.


Customer service will be temporarily closed from April 22 to April 24:

To enhance the quality and efficiency of our customer service, we are carrying out internal development work. As a result, our customer service will be closed from Tuesday to Thursday, April 22–24.


Other Holiday Closures:

We will be closed on May Day (May 1) and Ascension Day (May 29).


Need quick help? You can ask Vispert for assistance via the chat in the bottom right corner. Vispert swiftly searches through thousands of support articles and delivers the most relevant link to your question in no time!


Thank you for your understanding, and we apologize for any inconvenience caused by the limited opening hours. We’ll return to our normal schedule soon!


Wishing you a sunny and pleasant spring,

The Visma Sign customer support team

Login or Signup to post a comment

Can't find what you are looking for?

Start new discussion