Hyvä asiakkaamme,
Asiakaspalvelumme on tällä hetkellä valitettavasti ruuhkautunut, jonka vuoksi vastausaikamme voivat olla hieman normaalia pidemmät ja puhelinpalvelussa voi olla poikkeuksia.
Suosittelemme sinua ensisijaisesti hakemaan ratkaisua kysymykseesi tukiportaalimme erinomaisista ohjeista täältä ja nopeista palvelun käyttöä opastavista ohjevideoistamme täältä.
Mikäli asiasi on kuitenkin kiireellinen ja kaipaat asiantuntijan apua, tavoitat meidän parhaiten Visma Sign-palvelun sisältä löytyvän chat-palvelumme kautta.
Pyrimme saamaan tukipyyntöjonon purettua mahdollisimman pian ja vastaamaan kasvaneeseen tarpeeseen kouluttamalla lisää tulevaisuuden asiantuntijoita.
Pahoittelemme mahdollisia poikkeuksia tukikanavissamme sekä viivästyksiä vastauksissamme.