Hei Karstun,
Kiitos palautteestasi – se on meille arvokasta.
Reagoimme tuotantoon liittyviin ongelmiin heti, kun ne havaitaan, ja korjaavat toimenpiteet toteutetaan mahdollisimman nopeasti. Olemme sitoutuneet palvelumme jatkuvaan kehittämiseen ja tarkastelemme aktiivisesti millaisia tilatietoja voimme tarjota käyttäjille automaattisesti virka-ajan ulkopuolella.
Pahoittelemme suuresti tilanteen aiheuttamaa harmia ja vaivaa. Järjestelmän normaali toiminta on saatu palautettua 7.8 maanantaiaamuna klo 08:52.
Toivotan sinulle mukavaa viikon jatkoa! ☀️
Karstun Kuitti
05.08.2024 9:03 am
Hei, tämä ongelma alkoi jo 3.8.2024 illalla.
Olisi hyvä ja kiva jos teillä olisi ns back-up tuki myös varsinaisen asiakaspalvelun ollessa suljettu koska silloin tuo virhe tulisi tiedotteisiin heti eikä parin päivän (viikonloppu) viiveellä. :-)
4 personer liker dette