Olemme havainneet ongelman, joka vaikuttaa ruotsalaisiin iOS-käyttäjiin ja saattaa aiheuttaa ongelmia vahvassa tunnistautumisessa BankID-mobiilisovelluksella iOS-laitteilla. Ongelma liittyy oletusselaimen asetukseen ja ilmenee silloin, kun oletusselaimeksi on asetettu jokin muu selain kuin Safari.
Tiimimme työskentelee aktiivisesti ratkaisun parissa. Sillä välin voit kokeilla seuraavia toimenpiteitä:
Nämä ovat väliaikaisia ratkaisuja, ja päivitämme tiedotetta, kun tilanne on saatu korjattua.
Pahoittelemme mahdollisesti aiheutuvaa haittaa ja kiitämme kärsivällisyydestäsi sekä ymmärryksestäsi.
-----
Päivitys 3.10. klo 08.00 - Visma Signin käyttämä identiteetin tarjoaja on tehnyt korjauksen todennusprosessiin ratkaistakseen ongelmia, joita ilmenee, kun käyttäjät siirtyvät todennuksen jälkeen eri verkkoselaimeen. Uskomme, että tämä korjaus auttaa iOS-laitteiden Ruotsin BankID-todennukseen liittyvissä haasteissa.