Tunnistautumisongelmia BankID:n kanssa Ruotsalaisilla iPhone-käyttäjillä

N

Olemme havainneet ongelman, joka vaikuttaa ruotsalaisiin iOS-käyttäjiin ja saattaa aiheuttaa ongelmia vahvassa tunnistautumisessa BankID-mobiilisovelluksella iOS-laitteilla. Ongelma liittyy oletusselaimen asetukseen ja ilmenee silloin, kun oletusselaimeksi on asetettu jokin muu selain kuin Safari.


Tiimimme työskentelee aktiivisesti ratkaisun parissa. Sillä välin voit kokeilla seuraavia toimenpiteitä:


  • Vaihda laitteesi oletusselain takaisin Safariin iPhonen asetuksista.
  • Jos ongelma jatkuu, kokeile tunnistautumista toisella laitteella.


Nämä ovat väliaikaisia ratkaisuja, ja päivitämme tiedotetta, kun tilanne on saatu korjattua.


Pahoittelemme mahdollisesti aiheutuvaa haittaa ja kiitämme kärsivällisyydestäsi sekä ymmärryksestäsi.


-----


Päivitys 3.10. klo 08.00 - Visma Signin käyttämä identiteetin tarjoaja on tehnyt korjauksen todennusprosessiin ratkaistakseen ongelmia, joita ilmenee, kun käyttäjät siirtyvät todennuksen jälkeen eri verkkoselaimeen. Uskomme, että tämä korjaus auttaa iOS-laitteiden Ruotsin BankID-todennukseen liittyvissä haasteissa. 

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar

Hittar du inte det du söker?

Starta en ny diskussion