Visma Sign-tuotteemme huiman kasvun ja tiimimme äkillisten resurssimuutosten myötä asiakaspalvelumme on tällä hetkellä valitettavasti ruuhkautunut.
Pyrkimyksenämme on käsitellä meille saapuneet tukipyynnöt mahdollisimman nopeasti, jonka lisäksi tulemme tulevien viikkojen aikana perehdyttämään tiimimme uusia asiantuntijoita. Tässä onnistuaksemme joudumme väliaikaisesti rajaamaan puhelinlinjamme ja chattimme aukioloaikoja.
Asiantuntijamme palvelevat chatin ja puhelimen välityksellä toistaiseksi seuraavasti:
Chat:
Ma-pe 9-11 ja 12-15
Puhelin:
Suljettu
Ruuhkautumisen vuoksi voimme joutua tekemään nopeallakin aikataululla rajauksia tukikanaviemme aukioloaikoihin.
Teemme parhaamme jotta tiimimme olisi pian taas täydessä vahvuudessaan, ja tiimimme täydentyykin tänä keväänä useammalla uudella Visma Sign-asiantuntijalla! Palaamme palvelemaan sinua normaalein aukioloajoin mahdollisimman pian!
Pahoittelemme tilanteen aiheuttamaa mahdollista viivettä vastauksissamme. Suuri kiitos kärsivällisyydestäsi
Aurinkoisin kesäterveisin
Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat