Visma Sign -palvelussa suoritetaan huoltotoimenpiteitä lauantaina 20. huhtikuuta klo 15.00-18.00. Palvelu ei ole käytettävissä huoltokatkon aikana. Huoltotoimenpiteiden arvioitu kesto on kolme tuntia. Pahoittelemme huoltotöiden aiheuttamaa haittaa.
22.4.2024 Pystyimme paikallistamaan ongelman verkkokonfiguraatiossamme ja korjaamaan sen lauantaina 20. huhtikuuta kello 15:00 ja 16:09 välisenä aikana. Odotamme huomattavia parannuksia, mutta seuraamme edelleen tiiviisti järjestelmän suorituskykyä.
Ystävällisin terveisin, Visma Sign Customer Care
Visma Sign will undergo maintenance on Saturday 20 April between 15:00 and 18:00 EEST. During the maintenance break, the Sign service is unavailable. The estimated duration for the downtime is three hours. We apologise for any inconvenience caused by the maintenance work.
22.4.2024 We were able to pinpoint an issue in our network configuration and fix it on Saturday 20th April between 15:00 and 16:09. We expect to see considerable improvements but are still closely following the performance of the system.
Best regards, Visma Sign Customer Care