Visma Sign has experienced slowness in creating, sending and signing invitations.   |   Read more here >

Start a new topic
J

Janika Kyöstilä

Visma

*Ratkaistu* Satunnaisia häiriöitä Visma Signiin kirjautumisessa alkaen 27.9

28-09-2022 9:45 am posted by Janika Kyöstilä

Palveluun kirjautumisessa on havaittu satunnaisia häiriöitä, selvitämme tilannetta parhaillaan. Mikäli kirjautuminen epäonnistuu, kokeilethan myöhemmin uudelleen. Pahoittelemme häiriöstä mahdollisesti aiheutuvaa vaivaa. Päivitämme tätä häiriötiedotetta, kun saamme lisätietoja tai kun ongelma on ratkaistu.


Ongelma on saatu ratkaistua.



-------------



There have been detected occasional disturbances when logging into the service, we are currently investigating the situation. If the login fails, please try again later. We will update this announcement when we receive more information about the problem. We apologize for any inconvenience caused by the disruption.



The problem is now solved.


L

Leif Stenberg

28-09-2022 11:12 am posted by Leif Stenberg

 Jag har fått felmeddelanden när jag försökt registrera mig som användare.  Bland annat om någon "proxyserver"  som finns mellan mig och Internet.   Mycket konstigt eftersom jag använder min privata dator hemifrån.  Vad orsaker detta meddelande?

J

Janika Kyöstilä

Visma

28-09-2022 1:54 pm posted by Janika Kyöstilä

Hi Leif,

Exceptionally, we answer in English.

That message is due to this disruption, which was caused by technical problems caused by the update of our service. The problem has now been fixed, so there should be no more error messages.


We apologize for the inconvenience caused.

Login or Signup to post a comment