Visma Signissa on ilmennyt hitautta kutsujen luonnissa, sähköpostikutsujen lähettämisessä ja allekirjoittamisessa.   |   Lue lisää >

S

Sanni Räty

Visma

Tukiportaalimme uudistuu

02-10-2020 10:16 am Tekijä Sanni Räty

Hyvä asiakkaamme,

 

Visma Signin tukiportaali uudistuu lokakuun alkupuolella. Uudistuminen vaikuttaa pääasiassa tukiportaalin ja chat-palvelun ulkonäköön. Chatin kohdalla muutoksia tulee myös jonkin verran toiminnallisuuksiin ja sijaintiin. 

 

On mahdollista, että väliaikaisesti chat tulee löytymään vain tukiportaalistamme, mutta se tullaan laittamaan myös kirjautumissivulle ja tuotteen sisälle uudistettuna. Päivitämme tätä artikkelia, kun muutokset etenevät.

 

Mikäli sinulla on ollut tunnukset entiseen tukiportaaliimme, tulee ne uudessa portaalissa luoda uudelleen. Uudessa tukiportaalissamme on mahdollista tarkastella myös kaikkia oman organisaation tukipyyntöjä, mikäli käyttäjä on rekisteröitynyt uuteen tukiportaaliimme. Jos haluat toiminnallisuuden käyttöön, luothan uudet tunnukset tukiportaaliin ja ilmoitathan siitä tukeemme tuki.sign@visma.com pääkäyttäjän tai yrityksenne nimenkirjoitusoikeudellisen henkilön toimesta.

 

Muutos ei vaikuta jo olemassa olevien tukipyyntöjen käsittelyyn tai tuen yhteystietoihin. 

 

Mukavaa syksyn jatkoa! 

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin