- Miksi sain laskun Visma Sign -palvelusta?
- Miksi laskulla veloitetaan erikseen allekirjoituksista?
- Miksi laskulla veloitetaan SMS-veloituksia?
- Maksoin laskun kahdesti, mitä teen?
- Miten saan yhteyden Visma Signin laskutukseen?
- Laskutusosoitteeni on muuttunut, mitä teen?
- Yritykseni on sulautumassa, miten toimin Visma Sign -tilin kanssa?
- Miten irtisanon Visma Sign -palvelun?
Miksi sain laskun Visma Sign -palvelusta?
Tilausvahvistuksen löydätte omasta Visma Sign -arkistostanne ja se on lähetetty myös palvelun tilaajan sähköpostiin. Visma Sign on monipuolinen sähköinen allekirjoituspalvelu, tarkemmin lisätietoja löydätte verkkosivulta https://vismasign.fi/. Palvelupaketteja on erilaisia kaikenkokoisten yritysten tarpeisiin https://vismasign.fi/hinnoittelu/ Paketit voidaan laskuttaa vuosittain tai kuukausittain. Vuosipaketti laskutetaan lisenssikauden alkaessa ja kuukausipaketti kuukausittain takautuvasti. Palvelusta lähetetyistä tekstiviesteistä veloitamme erikseen kappaleittain.
Miksi laskulla veloitetaan erikseen allekirjoituksista?
Mikäli allekirjoituspaketin saldo ylittyy kesken lisenssikauden, laskutamme paketin ylittäneet allekirjoitukset erikseen toteuman mukaisesti kuukausittain. Paketin ylittävien allekirjoitusten hinnan Basic-, Professional- ja Business -pakettien osalta voi tarkistaa hinnastostamme ja Enterprise -pakettiasiakkaat omalta sopimukseltaan.
Miksi laskulla veloitetaan SMS-veloituksia?
Visma Sign -palvelu mahdollistaa allekirjoituskutsun lähettämisen tekstiviestillä. Palvelusta lähetetyistä tekstiviesteistä veloitetaan kappaleittain 0,18 euroa (alv 0%).
Maksoin laskun kahdesti, mitä teen?
Laskulle muodostunut ylisuoritus kohdistetaan automaattisesti tuleville Visma Sign-palvelulaskuille. Tämä ei aiheuta teille toimenpiteitä.
Miten saan yhteyden Visma Signin laskutukseen?
Etkö löytänyt vastausta usein kysytyistä kysymyksistä? Voit lähettää laskutustiimille sähköpostia osoitteeseen invoicing.sign@visma.com, autamme mielellämme!
Laskutusosoitteeni on muuttunut, mitä teen?
Palvelun pääkäyttäjä voi päivittää kaikkia yrityksen tietoja y-tunnusta lukuun ottamatta suoraan Visma Sign -tilin asetuksissa. Tätä kautta onnistuu kätevästi myös laskutusosoitteen päivittäminen, ohjeet löydät tästä linkistä
Yritykseni on sulautumassa, miten toimin Visma Sign -tilin kanssa?
Ottakaa tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka ohjeistaa teitä valtuutuksen tekemisessä ja muissa fuusioon liittyvissä toimissa Visma Sign -tilienne suhteen. Sulautuvan yrityksen tili arkistoineen sekä käyttäjät voidaan siirtää uuteen yritykseen ja tarpeettomiksi jäävät tilit voidaan sulkea
Miten irtisanon Visma Sign -palvelun?
Irtisanomisaika on yksi kuukausi. Irtisanomisaika alkaa kulua sen kalenterikuukauden päättyessä, jonka aikana irtisanomisilmoitus toimitettiin. Mikäli haluat irtisanoa yrityksen Visma Sign -tilin, toimita irtisanomisilmoitus asiakaspalveluumme sähköpostitse tuki.sign@visma.com.
Otathan huomioon, että sopimusehtojemme mukaisesti ennakkoon syntyneitä maksuja ei palauteta. Mikäli haluat irtisanoa vuosilisenssin, voit tehdä sen ennakoiden. Kerrothan tällöin viestissäsi, haluatko sulkea tilin välittömästi irtisanomisajan kuluttua vai vasta kuluvan lisenssikauden päättyessä. Jälkimmäisessä tapauksessa pääset vielä hyödyntämään pakettiin kuuluvia allekirjoituksia lisenssikauden aikana.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback