• Miksi saan laskun Visma Sign -palvelusta?
    Visma Sign on sähköinen allekirjoituspalvelu. Lisätietoja löydätte https://vismasign.fi/.
    Laskusta näette, onko käytössänne oleva paketti kuukausi- vai vuosipaketti. Vuosipaketti veloitetaan lisenssikauden alkaessa ja kuukausipaketti kuukausittain takautuvasti.

  • Miksi laskulla veloitetaan erikseen allekirjoituksista?  
    Mikäli yrityksen paketin saldo ylittyy lisenssikauden, laskutamme paketin ylittäneet allekirjoitukset erikseen toteuman mukaisesti. Paketin ylittävän allekirjoituksen hinta on 1,50 € (alv 0%).

  • Miksi laskulla veloitetaan SMS-veloituksia?
    Visma Sign -palvelu mahdollistaa allekirjoituskutsun lähettämisen tekstiviestillä. Nämä palvelusta lähetetyt tekstiviestit veloitetaan laskulla toteutuneen mukaisesti. Yhden tekstiviestin hinta on 0,18 € (alv 0%).

  • Yritykseni on sulautumassa, miten toimin Visma Sign -tilin kanssa?
    Mikäli sulautuminen tapahtuu sellaisen yrityksen kanssa, jolla ei vielä ole Visma Sign -palvelua käytössään, voidaan sulautuvan yrityksen tili arkistoineen siirtää uudelle Y-tunnukselle. Olkaa tässä tapauksessa ystävällisesti yhteydessä tukeemme, joka ohjeistaa teitä valtuutuksen tekemisessä.
    Mikäli sekä sulautuvalla että sulautumisen kohteena olevalla yrityksellä on jo Visma Sign-tili käytössään, huolehtikaa, että sulautuvan yrityksen Visma Sign -tilin arkisto ladataan talteen ja toimittakaa irtisanomisilmoitus tukeemme. Sulautumisen kohteena olevan yrityksen Visma Sign -tililtä voidaan kutsua tarvittavat käyttäjät sulautuvasta yrityksestä uuden tilin käyttäjiksi.

  • Maksoin laskun kahdesti, mitä teen?
    Laskulle muodostunut ylisuoritus kohdistetaan automaattisesti tuleville Visma Sign-palvelulaskuille. Tämä ei aiheuta teille toimenpiteitä.

  • Miten irtisanon Visma Sign -palvelun?
    Irtisanomisaika on yksi kuukausi. Irtisanomisaika alkaa kulua sen kalenterikuukauden päättyessä, jonka aikana irtisanomisilmoitus toimitettiin. Mikäli haluat irtisanoa yrityksen Visma Sign -tilin, toimita irtisanomisilmoitus tukemme osoitteeseen tuki.sign@visma.com.

    Otathan huomioon, että ennakkoon syntyneitä maksuja ei palauteta. Mikäli haluat irtisanoa vuosilisenssin, voit tehdä sen ennakoiden. Kerrothan tällöin viestissäsi, haluatko sulkea tilin välittömästi irtisanomisajan kuluttua vai vasta kuluvan lisenssikauden päättyessä. Jälkimmäisessä tapauksessa pääset hyödyntämään pakettiin kuuluvia allekirjoituksia lisenssikauden aikana.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.