Asiakirjan tallennuspaikka määräytyy allekirjoitusvaiheessa tehtyjen valintojen mukaan. Alla on kuvattu eri tilanteet ja niiden mukaiset tallennuspaikat.
1. Olet käyttäjänä sen yrityksen Visma Sign -tilillä, jota edustat allekirjoittaessasi (toisen osapuolen lähettämä asiakirja)
Jos valitset edustamasi yrityksen valmiista listasta, asiakirja tallentuu automaattisesti yrityksen tilin juurikansioon.
Asiakirja on nähtävillä vain niille käyttäjille, joilla on pääsy juurikansioon yritystilin käyttäjäoikeuksien mukaisesti.
2. Olet käyttäjänä yrityksen tilillä, jolta asiakirja on lähetetty allekirjoitettavaksi
Jos valitset edustettavan yrityksen valmiista listasta, asiakirja tallentuu kyseisen yrityksen tilin kansioon, jonka asiakirjan luoja on määrittänyt luontivaiheessa.
Asiakirja näkyy vain käyttäjille, joilla on oikeudet kyseiseen kansioon.
Jos asiakirjaa ei löydy arkistosta, sinulla ei todennäköisesti ole käyttöoikeuksia kansioon missä se sijaitsee. Ota tällöin yhteys tilin pääkäyttäjään saadaksesi oikeudet kansioon tai saadaksesi asiakirjan.
3. Olet valinnut allekirjoitusvaiheessa "Muu organisaatio" -vaihtoehdon tai allekirjoitat yksityishenkilönä
Jos valitset allekirjoitusvaiheessa "Muu organisaatio" -vaihtoehdon ja syötät edustamasi yrityksen nimen käsin – tai allekirjoitat asiakirjan yksityishenkilönä – asiakirja ei tallennu Visma Signiin.
Tällöin saat asiakirjan sähköpostitse toimitettavan latauslinkin kautta.
Latauslinkki lähetetään sinulle, kun kaikki osapuolet ovat allekirjoittaneet asiakirjan, tai viimeistään sen jälkeen, kun asiakirjan kutsujen eräpäivä on umpeutunut. Asiakirjan voimassaoloajan voit tarkistaa allekirjoituskutsusta, joka on lähetetty sähköpostiisi.
Lisätietoja latauslinkistä löydät ohjeesta: Miten allekirjoitetun asiakirjan saa latauslinkin kautta?
Avainsanat: nimenkirjoitusoikeus, asemavaltuutus, yritysrooli, edustusrooli, organisaation edustaja, Miten näen työsopimuksen? Mistä löydän työsopimukseni? Mistä löydän vuokrasopimuksen?
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback