Kun rekisteröidyt Visma Signiin, saat sähköpostiisi vahvistusviestin osoitteesta visma.sign@visma.com. Voit vahvistaa sähköpostiosoitteesi klikkaamalla viestissä olevaa linkkiä.

Mitä teen, jos en ole saanut sähköpostivahvistusviestiä?

Mikäli sähköpostivahvistusviestiä ei löydy sähköpostilaatikostasi, voit toimia seuraavalla tavalla saadaksesi uuden vahvistuslinkin:

1. Kirjaudu Visma Sign tilillesi ja valitse oikean reunan valikosta "Omat tietoni".

2. Vaihda sähköposti hetkeksi joksikin toiseksi, esim. henkilökohtaiseksi sähköpostiksi ja tallenna.

3. Vaihda sähköposti heti takaisin oikeaksi ja tallenna. Näin saat sähköpostin vahvistusviestin uudelleen!

Miksi minulle ei näy Saapuneet kutsut -osiossa mitään?


Jos “Saapuneet kutsut” -osiossa lukee ”Sinun täytyy vahvistaa sähköpostiosoitteesi nähdäksesi sinulle saapuneet kutsut”, tarkoittaa se, että sähköpostiosoitettasi ei ole vielä vahvistettu.

Kun rekisteröidyit Visma Signiin, sinulle lähetettiin sähköpostitse linkki sähköpostiosoitteesi vahvistamista varten. Viesti on lähetetty sinulle osoitteesta visma.sign@visma.com, joten tarkistathan ensin löydätkö sähköpostistasi tällaista viestiä. 


Muistathan tarkistaa myös roskapostisi kaiken varalta. 


Huomioithan, että "Saapuneet kutsut" -osiossa eivät näy kaikki avoimet kutsut, jotka on lähetetty sähköpostiosoitteeseesi ennen kuin olet vahvistanut osoitteesi. 

 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.