Näkyykö Saapuneet kutsut -kansiossa teksti "Sinun täytyy vahvistaa sähköpostiosoitteesi nähdäksesi sinulle saapuneet kutsut"?

Kun olet rekisteröitynyt Visma Signiin, on sinulle lähetetty sähköpostitse linkki sähköpostiosoitteesi vahvistamista varten. Ennen sähköpostin vahvistusta saapuneet kutsut eivät näy tilillä.

Viesti on lähetetty sinulle osoitteesta visma.sign@visma.com, joten tarkistathan ensin löydätkö sähköpostistasi tällaista viestiä. Muistathan tarkistaa myös roskapostin kaiken varalta. Mikäli viestiä ei löydy, voit toimia seuraavalla tavalla saadaksesi uuden vahvistuslinkin:

1. Kirjaudu Visma Sign tilillesi ja valitse oikean reunan valikosta omat tietoni.

2. Vaihda sähköposti hetkeksi joksikin toiseksi, esim. henkilökohtaiseksi sähköpostiksi ja tallenna.

3. Vaihda sähköposti heti takaisin oikeaksi ja tallenna. Näin saat sähköpostin vahvistusviestin uudelleen!




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.