Pääset luomaan uuden kansion Asiakirjat-näkymästä. Otathan huomioon että vain pääkäyttäjät pääsevät luomaan kansioita.

1. Valitse ensin Kansiot:



Kansiot -painike asiakirjat näkymässä.

2. Valitse seuraavaksi Luo uusi kansio:


Luo uusi kansio -painike.


3. Anna kansiolle haluamasi nimi. Voit halutessasi lisätä kansiolle myös kuvauksen jossa kerrot tarkemmin millaisia     asiakirjoja kansion alle kuuluu.


Kansion tiedot -näkymä.


Klikkaa lopuksi Luo kansio-painiketta ja olet valmis!

Kansiot näkyvät automaattisesti aakkosjärjestyksessä, eikä niitä voi järjestää muulla tavalla.  

Kun haluat antaa tietyille käyttäjille oikeuden luomaasi kansioon, voit tehdä sen tilin Asetuksista. Mene kohtaan "Käyttäjät" → "Käyttäjäryhmät". Valitse käyttäjäryhmä, jolle haluat antaa oikeudet ja paina “muokkaa”. Lisää haluamasi kansio tämän käyttäjäryhmän oikeuksiin kohdasta “Lisää kansio”. Tämä menettely varmistaa, että vain määrittelemäsi käyttäjät voivat käyttää kyseistä kansiota ja sen sisältöä. Pääkäyttäjät näkevät kaikki tilin kansiot.

Huom! Tällä hetkellä kansioille ei ole mahdollista luoda alikansioita.

Miten poistan kansion?

Myös kansion poistaminen onnistuu arkistossa Kansiot-kohdasta, valitsemalla poistettavan kansion kohdalla oleva roskakoripainike.

Miten muokkaan kansiota?

Voit muokata kansiota samasta Kansiot-valikosta, missä luot tai poistat kansion. Klikkaa kansion nimeä ja pääset muokkaamaan sitä. Kansion tiedoista voit muokata kansion nimeä, kuvausta ja valita sisältääkö kansio sopimuksia. Sisältää sopimuksia-valinta vaikuttaa siihen, voiko sopimuksen lisätiedoissa määritellä sopimuksen voimassaoloaikaa.

Näyttääko sivu erilaiselta?

Ennen syyskuuta 2023 rekisteröityneillä yritystileillä saattaa yhä olla käytössä vanha arkistonäkymä. Uusi näkymä otetaan pian käyttöön kaikille käyttäjille, mutta tällä hetkellä osa vanhemmista käyttäjistämme käyttää vielä vanhaa arkistonäkymää. Ohjeet kansioiden luomiseen vanhassa arkistonäkymässä löydät ohjeartikkelista Kuinka voin luoda kansioita?







Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.