Pääset luomaan uuden kansion Asiakirjat-näkymästä. Otathan huomioon että vain pääkäyttäjät pääsevät luomaan kansioita.
1. Valitse ensin Kansiot:
2. Valitse seuraavaksi Luo uusi kansio:
3. Anna kansiolle haluamasi nimi. Voit halutessasi lisätä kansiolle myös kuvauksen jossa kerrot tarkemmin millaisia asiakirjoja kansion alle kuuluu.
Klikkaa lopuksi Luo kansio-painiketta ja olet valmis!
Kun haluat antaa tietyille käyttäjille oikeuden luomaasi kansioon, voit tehdä sen tilin Asetuksista. Mene kohtaan "Käyttäjät" → "Käyttäjäryhmät". Valitse käyttäjäryhmä, jolle haluat antaa oikeudet ja paina “muokkaa”. Lisää haluamasi kansio tämän käyttäjäryhmän oikeuksiin kohdasta “Lisää kansio”. Tämä menettely varmistaa, että vain määrittelemäsi käyttäjät voivat käyttää kyseistä kansiota ja sen sisältöä. Pääkäyttäjät näkevät kaikki tilin kansiot.
Huom! Tällä hetkellä asiakirjatyypeille ei ole mahdollista luoda alikansioita.
Näyttääko sivu erilaiselta?
Ennen syyskuuta 2023 rekisteröityneillä yritystileillä saattaa yhä olla käytössä vanha arkistonäkymä. Uusi näkymä otetaan pian käyttöön kaikille käyttäjille, mutta tällä hetkellä osa vanhemmista käyttäjistämme käyttää vielä vanhaa arkistonäkymää. Ohjeet kansioiden luomiseen vanhassa arkistonäkymässä löydät täältä: Kuinka voin luoda kansioita?
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback