Täytetyt lomakkeet tallentuvat yrityksen arkistoon siihen kansioon, joka on määritetty lomakkeen asetuksiin. Lomake tallentuu aina oletuksena sillä nimellä, joka on määritetty lomakkeelle lomakkeen nimi -kenttään. Jos haluat yksilöitä otsikkoa, voit asettaa jonkin tekstikentän vastauksen tallentumaan osaksi lomakkeen nimeä.

Kuinka se tehdään?

Klikkaa kynä -painiketta sen  tekstikenttä -valinnan takaan, jonka vastauksen haluat tallentaa osaksi lomakkeen nimeä. Klikkaa sen jälkeen päälle valinta käytä asiakirjan nimessä. 

Lomakkeen nimeen voi tallentaa useamman tekstikentän, mutta lomakkeen nimi voi olla kokonaisuudessaan maksimissaan 99 merkkiä.




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.