Henkilön nimi tulee Visma Signiin tunnistautumiskanavasta siinä muodossa kuin se on siellä ylhäällä henkilön rekisteröityessä palveluun.

Jos nimesi on muuttunut ja haluat päivittää sen Visma Sign -tilillesi, toimi seuraavasti:

1. Tarkista nimi tunnistautumiskanavassa. Varmista ensin, että uusi nimesi on päivitetty tunnistautumiskanavaasi. Huomioithan, että joidenkin kanavien (esim. pankkien) tiedoissa nimenmuutokset päivittyvät parin viikon kuluessa.

2. Rekisteröidy uudelleen Visma Sign -palveluun. Kun nimesi on oikein tunnistautumiskanavassa, rekisteröidy uudelleen Visma Signiin osoitteessa https://sign.visma.net/fi/register täyttämällä tietosi normaaliin tapaan.

3. Rekisteröitymisen jälkeen kirjaudu sisään Visma Signiin. Palvelu yhdistää automaattisesti uudet tiedot vanhaan tiliisi, mukaan lukien mahdolliset yritystilisi, asetuksesi, oikeutesi ja asiakirjasi.

Koska rekisteröinti tehdään vahvan tunnistautumisen kautta, ei palvelussa voi samalla tunnistautumisella olla kahta käyttäjää. Tästä johtuen rekisteröinnin voi tehdä uudestaan ja palvelu tunnistaa vanhan käyttäjän. Näin Visma Sign hakee myös nimesi uudestaan tunnistautumiskanavasta ja se päivittyy Visma Sign tilillesi.





Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.