Tarvitsetko nopeaa tukea Visma Signiin liittyen?
Tule kysymään kysymyksesi Vispertiltä! Vispertti on AI:lla toimiva avustaja Visma Signin asiakaspalvelussa. Pääset keskustelemaan Vispertin kanssa tukisivuilta löytyvästä chat-ikonista.
Tässä pari vinkkiä Vispertin kanssa keskusteluun:
- Käytä kokonaisia lauseita
- Kysy yksi kysymys kerrallaan
- Älä lähetä chattiin sensitiivistä tietoa kuten omia tai muiden yksilöiviä henkilötietoja
Keskustelu toimii tekoälyn voimin ja voi sisältää virheitä. Harkitse tärkeiden tietojen tarkistamista. Käyttäjä on vastuussa saamien ohjeistuksien tarkistamisesta sekä tehdyistä toimenpiteistä Visma Signissa.
Kysymyksiä & vastauksia:
Minkälaisia kysymyksiä chatiltä kannattaa kysyä?
Vispertti toimii tukisivujen sisällön pohjalta. Se osaa neuvoa mm. Visma Signin toimintoihin liittyen ja toimii kuin nopeana, tarkkana hakukoneena tukisivujen sisällölle.
Onko chatin käyttö turvallista?
Kyllä, chatin käyttö on turvallisa, mutta muistathan ettet jaa chatille mitään sensitiivistä tietoa. Chat on toteutettu käyttäen Microsoft Azuren OpenAI-palvelua. Chat-keskusteluja ei käytetä palvelun eikä OpenAI:n tekoälymallin opettamiseen.
Mitä on sensitiivinen tieto?
Sensitiivistä tietoa on mm. henkilötunnukset ja muut yksilöivät tunnistetiedot, sekä henkilön yksityiselämään liittyvä tieto. Emme käsittele tuessa sensitiivistä tietoa ja poistamme kaikki sellaista tietoa sisältävät viestit ja tukipyynnöt tietoturva syistä.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback