Visma Sign -asiantuntijamme auttavat kysymyksien kanssa chatissa, puhelimessa sekä sähköpostitse. Lisäksi ohjesivuiltamme löytyy kattavat ajantasaiset ohjeet Visma Signin käyttöön liittyen sekä ohjevideoita.

Puhelintukemme ja chat -palvelumme palvelevat tällä hetkellä poikkeusaukioloajoin. Tarkemmat tiedot löydät alta. 

Vispertti AI chat

Voit kysyä Vispertiltä apua kysymykseesi tukisivuilla oikean alakulman chatista. Vispertti kahlaa salamannopeasti läpi tukisivujen tuhannet ohjeet ja antaa kysymykseesi vastaavan ohjelinkin tuossa tuokiossa! Jos kaipaat apua Vispertin kanssa, ohjeet sen käyttöön löydät täältä


Asiakaspalvelun yhteystiedot

Puhelin: avoinna arkisin ma 10-11, ti-pe 9-11 

Chat: avoinna arkisin ma 10-11 ja 12-14, ti-pe 9-11 ja 12-14 

Aukioloaikoina chat -palvelumme palvelee yritysasiakkaita ja löydät sen kirjautumalla Visma Sign tilille.

Visma Sign laskutus

Avoinna arkisin ma-pe 9-11 ja 13-14

Puhelin: 010 7783 735 mpm/pvm"


Avainsanat: puhelin, puhelinpalvelu, puhelinnumero, chat


Avainsanat: chat, puhelinpalvelu, aukioloajat, asiakastuki, asiakaspalvelu




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.