Kun haluat siirtää organisaation tilillä asiakirjan kansiosta toiseen, etsi ensin asiakirja jonka kansiota haluat vaihtaa Asiakirjat-näkymästä. Klikkaa tämän jälkeen asiakirjan nimeä, jolloin löydät näkymän oikeasta yläreunasta kolmen pisteen kuvakkeen. Klikkaamalla tätä kuvaketta saat esiin valikon, josta löydät "Siirrä toiseen kansioon" -painikkeen. 



Jos kolmen pisteen painike ei ole näkyvissä, sinulla saattaa olla rajatut käyttöoikeudet organisaation tilillä. Tällöin suosittelemme ottamaan yhteyttä tilin pääkäyttäjään, joka voi joko siirtää asiakirjan toiseen kansioon tai myöntää sinulle tarvittavat käyttöoikeudet.

Mikäli sopivaa kansiota ei vielä ole olemassa, tulee uusi kansio luoda ennen asiakirjan siirtämistä: Miten luon uuden kansion?









Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.