Mitä teen, jos puhelin on vaihtunut, kadonnut tai minulla ei ole enää pääsyä autentikaattorisovellukseen?
Jos puhelin on vaihtunut, kadonnut tai et enää pääse käyttämään autentikaattorisovellusta, ole yhteydessä Visma Signin tukeen.
Miksi autentikaattorisovelluksen koodi ei toimi kirjautumiseen?
Koodi ei toimi usein siksi, että käytössä on väärä tunnistautumissovellus. Varmista, että avaat sen sovelluksen, johon olet liittänyt tilisi, esimerkiksi Google Authenticatorin. Jos käytät toista sovellusta, sen koodit eivät toimi tässä kirjautumisessa. Jos et ole varma, millä sovelluksella tilisi on liitetty, kokeile käytössäsi olevien sovellusten koodeja ja käytä sitä, joka toimii.
Miten vaihdan kielen Visma Connectissa?
Voit vaihtaa Visma Connectin käyttöliittymän kielen Tili-kohdasta napsauttamalla kynäkuvaketta.
Miten vaihdan kirjautumistunnuksia?
Kun olet yhdistänyt tunnuksesi Visma Connectiin, voit jatkossa vaihtaa tai hallita tunnustasi Visma Connectin hallintasivulla. Sivulle pääset myös Visma Signin käyttöliittymän kautta kirjautumalla sisään Visma Signiin, valitsemalla oikeasta yläkulmasta Omat tietoni ja klikkaamalla Hallitse Visma Connect -tiliäsi. Tämän jälkeen klikkaa kynäkuvaketta muokataksesi tunnustasi.
Miksi kirjautuminen Visma Connectilla ei toimi?
Yleisin syy siihen, ettei Visma Connectilla pääse kirjautumaan Visma Signiin, on se, että käyttämäsi sähköpostiosoite, salasana tai autentikaattorisovellus ei ole oikein. Tällöin kirjautumisen jälkeen sivu saattaa ohjata ilmoitussivulle, jossa lukee "Visma Connect -tiliäsi ei ole yhdistetty Visma Sign -tiliisi". Varmistathan, että käytät kirjautuessasi juuri niitä tunnuksia, jotka olet liittänyt Visma Signiin.
Jos olet unohtanut Visma Connect -salasanasi, voit käyttää salasanan syöttönäkymässä olevaa "Unohditko salasanasi?" -linkkiä. Voit joko nollata vanhan salasanan ja luoda kokonaan uuden tai tilata sähköpostiisi kertakäyttöisen linkin, jolla pääset kirjautumaan sisään välittömästi ilman salasanan syöttämistä.
Mikäli olet unohtanut sen Visma Connectin tilin sähköpostin, jonka olet liittänyt Visma Sign -tiliisi, tai et muista, mitä autentikaattorisovellusta käytit Connectin käyttöönotossa, olethan yhteydessä Visma Signin tukeen.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback