Mitä teen, jos puhelin on vaihtunut, kadonnut tai minulla ei ole enää pääsyä autentikaattorisovellukseen? 

Jos puhelin on vaihtunut, kadonnut tai et enää pääse käyttämään autentikaattorisovellusta, ole yhteydessä Visma Signin tukeen. 

Miksi autentikaattorisovelluksen koodi ei toimi kirjautumiseen?

Koodi ei toimi usein siksi, että käytössä on väärä tunnistautumissovellus. Varmista, että avaat sen sovelluksen, johon olet liittänyt tilisi, esimerkiksi Google Authenticatorin. Jos käytät toista sovellusta, sen koodit eivät toimi tässä kirjautumisessa. Jos et ole varma, millä sovelluksella tilisi on liitetty, kokeile käytössäsi olevien sovellusten koodeja ja käytä sitä, joka toimii. Miten vaihdan kielen Visma Connectissa? Voit vaihtaa Visma Connectin käyttöliittymän kielen Tili-kohdasta napsauttamalla kynäkuvaketta.

Miten vaihdan kirjautumistunnuksia?

Kun olet yhdistänyt tunnuksesi Visma Connectiin, voit jatkossa vaihtaa tai hallita tunnustasi Visma Connectin hallintasivulla. Sivulle pääset myös Visma Signin käyttöliittymän kautta kirjautumalla sisään Visma Signiin, valitsemalla oikeasta yläkulmasta Omat tietoni ja klikkaamalla Hallitse Visma Connect -tiliäsi. Tämän jälkeen klikkaa kynäkuvaketta muokataksesi tunnustasi. 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.