Vad gör jag om telefonen har bytts, försvunnit eller jag inte längre har tillgång till autentiseringsappen?
Om telefonen har bytts, försvunnit eller du inte längre har tillgång till autentiseringsappen, vänligen kontakta Visma signs support.
Varför fungerar inte koden från autentiseringsappen vid inloggning?
Koden fungerar ofta inte eftersom fel autentiseringsapp används. Se till att du öppnar den app som ditt konto är kopplat till, till exempel Google Authenticator. Om du använder en annan app kommer koderna inte att fungera för denna inloggning. Om du är osäker på vilken app ditt konto är kopplat till, prova koderna från de autentiseringsappar du har och använd den som fungerar.
Hur ändrar jag språket i Visma connect?
Du kan ändra språket i Visma connects gränssnitt under Konto-sektionen genom att klicka på pennikonen.
Hur ändrar jag inloggningsuppgifterna?
När du har kopplat ditt konto till Visma connect kan du ändra eller förvalta dina inloggningsuppgifter från Visma connects förvaltningssida. Du kan också nå denna sida via Visma signs gränssnitt genom att logga in, välja Min information i det övre högra hörnet och klicka på Hantera ditt visma connect konto. Klicka sedan på pennikonen för att redigera dina uppgifter.
Varför fungerar inte inloggningen med Visma connect?
Den vanligaste orsaken till att du inte kan logga in med Visma connect till Visma sign är att den e-postadress, lösenord eller autentiseringsapp du använder inte är korrekt. Efter inloggningen kan sidan omdirigera till en meddelandesida där det står "Ditt visma connect konto är inte kopplat till ditt visma sign konto". Se till att du använder de uppgifter som du har kopplat till Visma sign när du loggar in.
Om du har glömt ditt Visma connect lösenord kan du använda länken "Glömt lösenord?" på lösenordsinmatningssidan. Du kan antingen återställa det gamla lösenordet och skapa ett helt nytt eller beställa en engångslänk till din email som låter dig logga in direkt utan att ange lösenordet.
Om du har glömt den Visma connect email som du har kopplat till ditt Visma sign konto, eller inte kommer ihåg vilken autentiseringsapp du använde vid aktiveringen av connect, vänligen kontakta Visma signs support.
Hjälpte det här svaret? Ja Nej
Send feedback