Mina sparade sökningar är vyer som du kan skapa för dig själv för att enkelt se de dokument som intresserar dig. På så sätt behöver du inte alltid ställa in dina sökkriterier på nytt om du ofta söker efter vissa dokument med samma kriterier. Du kan till exempel använda en sparad sökning när du vill veta när ett kontrakt undertecknades. 




Du kan skapa en egen sparad sökning genom att klicka på knappen "Skapa en sparad sökning". Ange önskade kriterier och spara. Den sökning du har skapat kommer sedan alltid att finnas på startsidan i sektionen Dokument, bakom undermenyn "Mina sparade sökningar".





Exempel


Du vill ofta se anställningsavtal som undertecknats mellan januari och mars. Genom att göra en sparad sökning med kriterierna dokumentnamn "Anställningsavtal", dokumentstatus "undertecknat" och datum januari - mars kommer du alltid att få önskat resultat automatiskt genom att öppna denna sparade sökning från "Mina sparade sökningar".



Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.