Rätten att redigera ett formulär är alltid knuten till den användare som har skapat formuläret. Om du vill redigera ett formulär för ditt företag som du inte har skapat själv, ska du be rätt person att göra de nödvändiga ändringarna.

Vad händer om vi vill ändra redigeringsbehörigheten?

Som sagt är det bara en person som kan redigera formuläret, men oroa dig inte. Om det behövs kan du göra en kopia av formuläret och dela den nya kopian med t.ex. en kollega. På så sätt kan ett nytt formulär sparas som är identiskt med det tidigare formuläret. Det nya formuläret kommer då också att ha en egen ifyllnads-/förhandsgranskningslänk samt en iFrame-kod. 

Vad händer om personen som skapade formuläret inte längre arbetar för vårt företag?

Om användaren tas bort från företagskontot kommer han/hon inte längre att kunna redigera formulären för det företaget, även om han/hon har skapat dem. I en sådan situation kan vår kundtjänst skapa en kopia av formuläret och distribuera en ny kopia till dig. I en sådan situation kan företagets huvudanvändare kontakta [email protected].


Denna artikel har översatts med hjälp av ett AI-baserat översättningsverktyg.




Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.