Våra Visma Sign-experter hjälper dig med dina frågor via chatt och e-post. På våra hjälpsidor hittar du dessutom omfattande och uppdaterade instruktioner om hur du använder Visma Sign samt instruktionsvideor.
För närvarande har vår chattjänst tillfälligt ändrade öppettider. Mer information finns nedan.
Vispertti AI chat
Behöver du hjälp snabbt? I så fall kan du be Vispertti om hjälp med din fråga genom chatten i nedre högra hörnet. Vispertti går snabbt igenom tusentals supportinstruktioner och ger dig den relevanta programlänken på nolltid!
Du hittar Vispertti-chatten längst ner till höger på supportsidorna
Chatt med kundtjänst
7.4 (mån): undantagsvis öppet kl. 11–13
Övriga tider: kl. 8–10
Vår chattjänst hjälper företagskunder. Du hittar chatten inne i vår tjänst, uppe till höger. Logga in på ditt Visma Sign-konto.
Nyckelord: chatt, kundtjänsten, kundservice
Hjälpte det här svaret? Ja Nej
Send feedback