Med SharePoint-integration kan du lagra dokument i SharePoint för signaturer. Här är instruktionerna för en administratör för att komma igång med SharePoint-integration. 


1. Skapa en ny mapp i Visma Sign

2. Välj ”Software Connections” i organisationsinställningarna.

3. Klicka på ”Lägg till ny integration” och välj ”SharePoint Online” från listan

4. Ge din integration ett namn, välj en mapp från listan och i fältet ”Folder Path” skriver du namnet på din SharePoint-mapp.

5. Spara integrationen och logga in på Microsoft-systemet

6. Välj den SharePoint Site där målmappen är placerad.


Från och med nu kommer alla dokument som sparas i den Visma Sign-mapp som du har angett automatiskt att överföras efter signering till den SharePoint-mapp som du väljer.


Denna artikel har översatts med hjälp av ett AI-baserat översättningsverktyg



Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.