När du har registrerat dig för Visma Sign, du kommer att få ett e-postmeddelande med en länk för att bekräfta din e-postadress. Förrän din e-post är verifierad kommer öppna inbjudningar och mottagna inbjudningar inte att visas i ditt konto.


Meddelandet har skickats till dig från visma.sign@visma.com, så kontrollera först din e-post för att se om du kan hitta ett sådant meddelande. Kom ihåg att även kontrollera skräppostmappen. Om du inte hittar meddelandet kan du göra följande för att få en ny bekräftelselänk:


1. Logga in på ditt Visma Sign-konto och välj Min information från menyn till höger.

2. Ändra e-postmeddelandet till något annat för en stund, t.ex. ett personligt e-postmeddelande, och spara.

3. Ändra omedelbart tillbaka e-postmeddelandet till det korrekta och spara. Detta kommer att skicka e-postbekräftelsen på nytt.


Den här artikeln har översatts med hjälp av ett AI-baserat översättningsverktyg.



Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.