När du registrerar dig för Visma Sign, får du ett bekräftelsemeddelande till din e-post från visma.sign@visma.com. Du kan bekräfta din e-postadress genom att klicka på länken i meddelandet.

Vad gör jag om jag inte har fått e-postbekräftelsemeddelandet?

Om du inte hittar meddelandet kan du göra följande för att få en ny bekräftelselänk:

1. Logga in på ditt Visma Sign-konto och välj "Min information" från menyn till höger.

2. Ändra email till något annat för en stund, t.ex. ett personligt email, och spara.

3. Ändra omedelbart tillbaka email till det korrekta och spara. Detta kommer att skicka e-postbekräftelsen på nytt.

Varför visas inget i Mottagna inbjudningar-sektionen?

Om det står "Du måste bekräfta din e-postadress för att se mottagna inbjudningar" i mappen "Mottagna inbjudningar", betyder det att din e-postadress ännu inte har bekräftats.

När du har registrerat dig för Visma Sign, du kommer att få ett e-postmeddelande med en länk för att bekräfta din e-postadress. Meddelandet har skickats till dig från visma.sign@visma.com, så kontrollera först din e-post för att se om du kan hitta ett sådant meddelande.

Kom ihåg att även kontrollera skräppostmappen.

Observera att alla öppna inbjudningar som skickats till din e-postadress inte kommer att visas i "Mottagna inbjudningar" förrän din e-postadress är verifierad.

Denna artikel har översatts med hjälp av ett AI-baserat översättningsverktyg. Innehållet eller formuleringen i dessa instruktioner kan avvika från dem i andra instruktioner eller i programvaran.


Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Vi beklagar att vi inte kunde vara till hjälp. Lämna gärna feedback och hjälp oss att förbättra den här artikeln.