Vår kundsupport för Visma Sign fokuserar främst på att hjälpa företagskunder. Det betyder dock inte att dina frågor inte kommer att besvaras – kontrollera våra riktlinjer för undertecknare för att se om din fråga besvaras och, om nödvändigt, kontakta inbjudans avsändare direkt. Även Vispertti chatten är till din hjälp och du hittar den enkelt i det nedre högra hörnet av sidan!

Alla instruktioner för undertecknare kan hittas på våra supportsidor under sektionen Signering.

Särskilt dessa instruktioner har ofta visat sig vara användbara:

Var kan jag hitta ett dokument som jag har undertecknat som privatperson?

Vad ska jag göra om signaturen misslyckas?

Vänligen notera att Visma Signs kundsupport inte kan ge någon information om de dokument som skickas via tjänsten, eller vidarebefordra signerade dokument. Om du har frågor om det dokument du har signerat, vänligen kontakta inbjudans avsändare direkt.

Mottagaren av inbjudan ådrar sig inga kostnader för att signera inbjudningar. Genomförda signaturer debiteras avsändaren av inbjudan.


This article has been translated using an AI-based translation tool.


Nyckelord: Behöver jag betala något om jag signerar inbjudan, Vem betalar när inbjudan signeras, Betalar mottagaren av inbjudan några kostnader?, betalar undertecknaren kostnader, Behöver jag betala något om jag får en inbjudan, Vem betalar för genomförda signaturer, betalar undertecknaren några kostnader



Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Vi beklagar att vi inte kunde vara till hjälp. Lämna gärna feedback och hjälp oss att förbättra den här artikeln.