Visma Signin asiakastukemme keskittyy ensisijaisesti palvelemaan yritysasiakkaita. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin löydy vastauksia –  kurkkaathan löytyykö vastaus kysymykseesi allekirjoittajillle suunnatuista ohjeistamme ja olethan tarvittaessa yhteydessä suoraan allekirjoituskutsun lähettäneeseen tahoon. Myös Vispertti chatti on apunasi ja löydät sen kätevästi sivun oikeasta alareunasta!

Kaikki allekirjoittajille suunnatut ohjeet löytyvät täältä.

Etenkin nämä ohjeet on usein koettu hyödyllisiksi:

Mistä löydän allekirjoittamani asiakirjan?

Mitä tehdä jos allekirjoittaminen epäonnistuu?

Otathan huomioon, että Visma Signin asiakaspalvelu ei voi toimittaa palvelun kautta allekirjoitettuja dokumentteja tai mitään niihin liittyviä tietoja. Jos sinulla on kysyttävää koskien allekirjoittamaasi dokumenttia, niin olethan yhteydessä suoraan allekirjoituskutsun lähettäjään.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.