Kutsun allekirjoittaminen epäonnistuu
Jos sinulle lähetetyn kutsun allekirjoittaminen epäonnistuu, ongelma ratkeaa useimmiten tyhjentämällä selaimen välimuisti tai kokeilemalla toista selainta. Visma Sign toimii pääsääntöisesti kaikilla yleisimmillä selaimilla, mutta toisinaan selainasetukset saattavat aiheuttaa häiriöitä allekirjoittamisessa. Varmistathan myös että käyttämäsi selain on päivitetty uusimpaan versioonsa.
Joskus myös tietyt laitteen asetukset voivat häiritä allekirjoitusprosessia, joten suosittelemme kokeilemaan allekirjoittamista myös toisella laitteella.
Verkkolomakkeen allekirjoittaminen epäonnistuu
Jos Visma Sign -verkkolomakkeen täyttämisen yhteydessä ilmenee ongelmia siirryttäessä vahvaan tunnistautumiseen allekirjoittamista varten, tarkista ensin, että lomakkeelle syöttämäsi sähköpostiosoitteet on kirjoitettu oikein. Varmista myös, että henkilötunnus, jonka olet syöttänyt lomakkeelle, vastaa sitä henkilötunnusta, joka tunnistautumisen yhteydessä palautuu palveluun esimerkiksi pankkitunnusten kautta.
Huomaathan, että lomakkeen ikkuna tai välilehti tulee pitää avoinna koko tunnistautumisprosessin ajan – älä siis sulje sitä ennen kuin tunnistautuminen toisessa välilehdessä on viety loppuun.
Jos lomakkeelle lisättävät liitteet eivät ole tuetussa tiedostomuodossa, Visma Sign ei välttämättä pysty käsittelemään niitä. Tällöin liitteet kannattaa tallentaa uudelleen PDF-muodossa tällä tavalla:
- Avaa tiedosto johonkin Internet -selaimeen
- Klikkaa selaimesta Tulosta -vaihtoehtoa
- Tulostinvalikosta valitse "Save as pdf" vaihtoehdon ja tallenna uusi tiedosto
- Liitä uudelleentallennettu tiedosto lomakkeelle
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback