Visma Sign toimii siten, että jokaisella käyttäjällä voi olla vain yksi käyttäjätunnus palveluun ja kaikkia yritystilejä, sekä yksityistiliä hallinnoidaan saman kirjautumistunnuksen avulla. Yritystileille ei siis ole omia erillisiä tunnuksia, vaan niihin pääsee henkilökohtaisten tunnusten kautta, mikäli käyttäjällä on tarvittavat oikeudet.

Visma Sign tilillä on roolivalikko oikeassa yläreunassa, jonka kautta voit vaihtaa näkymää eri tililtä toiselle. Vaikka hallinnoit kaikkia samalla käyttäjätunnuksella, on jokaisen yrityksen tili ja yksityistilisi täysin erillisiä toisistaan. 

Jos et näe etsimääsi yritystiliä roolivalikossa, pyydä yritystilin pääkäyttäjää lisäämään sinut käyttäjäksi. Pääkäyttäjä voi lisätä yritystilille käyttäjiä kohdasta Asetukset > Käyttäjät > + Lisää uusi käyttäjä. 

Jos teet uudelleen rekisteröinnin ja syötät omiin tietoihin eri sähköpostiosoitteen, vaihtuu käyttäjätunnuksesi, mutta päädyt sisään samalle tilille kuin aikaisemminkin. Voimaan jää se käyttäjätunnus, jota olet viimeisimpänä käyttänyt rekisteröintivaiheessa.

Päädytkö kirjautumisen jälkeen henkilökohtaiselle tilillesi, etkä näe yrityksen tietoja?


Tarkistathan siinä tapauksessa aina oikean yläreunan roolivalikosta, että olet oikeassa näkymässä.


Avainsanat: tunnukset yrityksen tilille, tunnukset Visma Sign -järjestelmään, tunnukset tilille, työ- ja henkilökohtainen puoli sotkeutuneet keskenään, Miksi tilini näyttää erilaiselta kuin aiemmin?



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.