Visma Sign toimii siten, että jokaisella käyttäjällä voi olla vain yksi käyttäjätunnus palveluun ja kaikkia yritystilejä, sekä yksityistiliä hallinnoidaan saman kirjautumistunnuksen avulla. Yritystileille ei siis ole omia erillisiä tunnuksia, vaan niihin pääsee henkilökohtaisten tunnusten kautta, mikäli käyttäjällä on tarvittavat oikeudet.

Visma Sign tilillä on roolivalikko oikeassa yläreunassa, jonka kautta voit vaihtaa näkymää eri tililtä toiselle. Vaikka hallinnoit kaikkia samalla käyttäjätunnuksella, on jokaisen yrityksen tili ja yksityistilisi täysin erillisiä toisistaan. 

Jos et näe etsimääsi yritystiliä roolivalikossa, pyydä yritystilin pääkäyttäjää lisäämään sinut käyttäjäksi. Pääkäyttäjä voi lisätä yritystilille käyttäjiä kohdasta Asetukset > Käyttäjät > + Lisää uusi käyttäjä. 

Jos teet uudelleen rekisteröinnin ja syötät omiin tietoihin eri sähköpostiosoitteen, vaihtuu käyttäjätunnuksesi, mutta päädyt sisään samalle tilille kuin aikaisemminkin. Voimaan jää se käyttäjätunnus, jota olet viimeisimpänä käyttänyt rekisteröintivaiheessa.

Miksi päädyn kirjautumisen jälkeen henkilökohtaiselle tililleni, enkä näe yrityksen tietoja?


Visma Signissa yritystileille ei luoda erillisiä tunnuksia, vaan niihin kirjaudutaan henkilökohtaisten tunnusten avulla. Käyttäjällä on pääsy yritystiliin vain, jos hänelle on myönnetty siihen oikeudet. Jos tarkoituksesi on käyttää yritystiliä, varmista oikean yläkulman roolivalikosta, että olet valinnut oikean näkymän.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.