Visma Sign fungerar på så sätt att varje användare kan ha endast en inloggning till tjänsten, och alla företagskonton samt personliga konton hanteras med samma inloggningsuppgifter. Det finns inga separata inloggningsuppgifter för företagskonton, utan dessa nås via de personliga inloggningsuppgifterna om användaren har de nödvändiga rättigheterna.

I det övre högra hörnet finns en rollmeny där du kan växla mellan olika konton. Varje kontomiljö är helt separat från de andra, men de hanteras med samma inloggningsuppgifter.

Om du inte ser det företagskonto du söker i rollmenyn, be administratören för företagskontot att lägga till dig som användare. Administratören kan lägga till användare i företagskontot via Inställningar > Användare > + Bjud in ny användare.

Om du registrerar dig på nytt och anger en annan e-postadress i dina uppgifter, kommer ditt användarnamn att ändras, men du kommer att vara inloggad på samma konto som tidigare. Det användarnamn du senast använde under registreringsfasen kommer att förbli giltigt.


This article has been translated using an AI-based translation tool.


Nyckelord: autentiseringsuppgifter för företagskonto, autentiseringsuppgifter för Visma Sign-system, autentiseringsuppgifter för konto, arbete och privat sida blandas ihop.



Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Vi beklagar att vi inte kunde vara till hjälp. Lämna gärna feedback och hjälp oss att förbättra den här artikeln.