Oletko allekirjoittanut henkilökohtaisen asiakirjan? Käy kurkkaamassa yksityishenkilön allekirjoitusohjeet!

*Ratkaistu* Tekninen häiriö ulkoisessa aikaleimapalvelimessa 5.1.2021

S

Visma Signin käyttämässä ulkoisessa aikaleimapalvelimessa on havaittu tekninen häiriö 5.1. kello 10.14 alkaen, joka näkyy viivenä allekirjoitusten läpimenossa. 

 

Tilannetta selvitetään parhaillaan ja päivitämme tätä artikkelia, kun tilanne etenee. Kun tilanne korjaantuu, jonossa olevat allekirjoitukset menevät läpi kun jonoa puretaan. 

 

Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa! 

 

// Häiriö on saatu korjattua ja allekirjoitukset menevät taas läpi normaalisti. Mikäli et ole saanut sähköpostiisi ilmoitusta onnistuneesta allekirjoituksesta, kokeilisitko vielä nyt uudestaan.

 

Mikäli allekirjoituksen kanssa on haasteita, olisitko yhteydessä tukeemme osoitteeseen tuki.sign@visma.com.

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu