Oletko allekirjoittanut henkilökohtaisen asiakirjan? Käy kurkkaamassa yksityishenkilön allekirjoitusohjeet!

Visma Sign asiakaspalvelu palvelee rajoitetusti 1.12.2023 / Visma Sign customer service open on a limited basis during 1.12.2023

N

Visma Sign asiakaspalvelu on tavoitettavissa rajoitetusti 1.12.2023 henkilöstön koulutuksen vuoksi.


Tuona aikana asiakaspalvelun chat on suljettu, mutta pyrimme kuitenkin käsittelemään kiireisimmät tukipyynnöt sähköpostitse. Tukipyyntöjen käsittelyssä on odotettavissa viivettä ja palvelun sujuvoittamiseksi pyydämmekin laittamaan mahdollisuuksien mukaan tukipyynnöt meille hyvissä ajoin ennen kiinnioloa tai vastaavasti sen jälkeen



Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. 


Terveisin, 


Visma Sign Customer Care


-------


Visma Sign customer service will be available with limited access on December 1, 2023, due to staff training.


During this period, the customer service chat will be closed, but we will still strive to address urgent support requests via email. Please anticipate delays in the processing of support requests, and to facilitate smoother service, we kindly ask you to submit support requests well in advance of the closure or alternatively, after the specified period.


We apologize for any inconvenience this may cause.


Best regards,


Visma Sign Customer Care


Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu