Aloita uusi aihe
J

Juho Ruohonen

Visma

*RATKAISTU* Visma Sign palvelussa on havaittu häiriötilanne 30.11.2023 noin klo 9:00 ->

30-11-2023 10:06 am tekijä Juho Ruohonen

Hei,


Visma Sign palvelussa on havaittu häiriötilanne, joka estää allekirjoittamisen osalla asiakkaistamme. Selvitämme asiaa parhaillaan, ja päivitämme tätä tiedotetta heti kun ongelma on ratkaistu tai kun saamme lisätietoja.


Häiriö vaikuttaa myös Visma Sign Forms -verkkolomakkeisiin, ja lomakepalvelu ei ole tällä hetkellä käytettävissä.


Pahoittelut häiriön aiheuttamasta harmista.


PÄIVITYS 30.11. klo 12:00 Visma Sign Forms-lomakkeet toimivat jälleen. Palvelussa ja allekirjoituksissa esiintyy edelleen hitautta, jonka osalta selvitys jatkuu.


PÄIVITYS 30.11. klo Häiriö on korjattu ja Visma Sign toimii jälleen normaalisti. Häiriön aikana tehdyt allekirjoitukset päivittyvät asiakirjoille jälkikäteen, päivittymisessä voi esiintyä vielä viivettä.


----


A disruption has been detected in the Visma Sign service, which is preventing some of our customers from signing. We are currently investigating the issue and will update this announcement as soon as the problem is resolved or as soon as we receive further information.


Visma Sign Forms online forms are also affected and the forms service is currently unavailable.


Apologies for inconvenience.


UPDATE 30.11. 12:00 Visma Sign Forms are working again. There is still some slowness in the service and signatures, which is still being investigated.


UPDATE 30.11. 12:35 The problem has been fixed and Visma Sign is working normally again. Signatures made during the disruption will be updated to the documents afterwards, with a slight delay.

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin