Oletko allekirjoittanut henkilökohtaisen asiakirjan? Käy kurkkaamassa yksityishenkilön allekirjoitusohjeet!

*RATKAISTU* Hetkellinen häiriö asiakaspalvelun puhelinpalvelussa 10.1.2023

N

Asiakaspalvelumme puhelinpalvelussa on tällä hetkellä havaittu hetkellinen häiriötilanne. Pahoittelemme aiheutuvaa vaivaa ja pyrimme korjaamaan tilanteen mahdollisimman pian.


Toistaiseksi voitte ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa tuki.sign@visma.com tai käyttää chat-palveluamme.


Kiitämme kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne tässä tilanteessa.




Terveisin,

Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat



------



Asiakaspalvelumme puhelinpalvelu toimii taas normaalisti, ja voitte ottaa meihin yhteyttä puhelimitse normaaliin tapaan.




Terveisin,

Visma Sign Customer Care-tiimin asiantuntijat

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu