Aloita uusi aihe
M

Matti Korhonen

Ketkä näkevät henkilökohtaiset asiakirjani?

05-02-2024 12:24 pm Tekijä Matti Korhonen

Hei,


Minulla on oikeudet yritystiliin, näkevätkö yritystilin muut käyttäjät kaikki minun henkilökohtaiset asiakirjani jotka eivät liity yritykseen?


Kiitos jo etukäteen!



J

Janika Kyöstilä

Visma

06-02-2024 9:18 am tekijä Janika Kyöstilä

Hei Matti! Asiakirjat jotka allekirjoitat yksityishenkilönä tallentuvat vain henkilökohtaisen tilisi puolelle, jonne on pääsy vain sinulla. Jokaisella Visma Sign -yrityskäyttäjällä on aina automaattisesti myös henkilökohtainen puoli palvelussa yritystilin lisäksi, pääset vaihtamaan puolta Visma Signissa oikean yläkulman roolivalikosta. Alla esimerkki kuva.

M

Matti Korhonen

07-02-2024 9:41 am tekijä Matti Korhonen

Kiitos. Voinko itse päättää minne puolelle allekirjoittamani asiakirjat tallentuvat?

J

Janika Kyöstilä

Visma

07-02-2024 10:02 am tekijä Janika Kyöstilä

Kiitos kysymyksestä! Kutsun lähettäjän asettama kutsun asetus nimeltä “Allekirjoitukset organisaationa” määrittää asiakirjan tallentumispaikan. - Mikäli kutsulla on päällä "Allekirjoitukset organisaationa" -asetus, näet allekirjoitusvaiheessa listan yritystileistä joihin sinulla on käyttöoikeudet Visma Signissa. Mikäli valitset edustettavan yrityksen tarjotusta listasta, tallentuu allekirjoitettu asiakirja vain kyseiselle yritystilille eikä henkilökohtaiselle tilillesi. Jos puolestaan valitset allekirjoittaessa kohdan “Muu organisaatio” kirjoittaen siihen edustettavan yrityksen nimen itse, tallentuu asiakirja silloin henkilökohtaiselle tilillesi.

- Jos “allekirjoitukset organisaationa” -asetusta ei ole päällä, tallentuu allekirjoittamasi asiakirja henkilökohtaiselle tilillesi.


Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin