Oletko allekirjoittanut henkilökohtaisen asiakirjan? Käy kurkkaamassa yksityishenkilön allekirjoitusohjeet!

Miksi chat ei ole auki, vaikka sanotte sen olevan auki? Onko teillä yhtään ihmistä oikeasti töissä asiakaspalvelussa?

K

Hei,

Miksi chat ei ole auki, vaikka sanotte sen olevan auki? Onko teillä yhtään ihmistä oikeasti töissä asiakaspalvelussa? 
Ette vastaa sähköposteihin, ettekä puheluihin.

Miten kauan voitte veloittaa palvelustanne ja vedättää asiakkaita?


Paras vastaus

Hei Karl-Erik!


Pahoittelut, että olet joutunut odottamaan vastausta tuen puolelta. Tukipyyntöihin vastaamisessa on valitettavasti tällä hetkellä viivettä. Palvelemme tuen ruukautumisen vuoksi kesäkuussa poikkeusaukioloajoin ja löydät ajankohtaiset aukioloajat täältä.


Viime viikolla palvelukanavamme ovat olleet seuraavanlaisesti auki:


Puhelintukemme arkisin ma-to kello 09-11

Chat-palvelumme arkisin 09-11 ja 12-14 (suljettu 11-12). Mikäli asiasi on kiireellinen, suosittelemme ensisijaisesti käyttämään chat-palveluamme, joka löytyy tuotteemme sisältä oikeasta yläkulmasta:  


image


Tukipyyntöäsi käsitellään mahdollisimman pian. 



Ystävällisin terveisin,

Visma Sign asiakaspalvelutiimi

 

 

 

1 Comment

N
Vastaus

Hei Karl-Erik!


Pahoittelut, että olet joutunut odottamaan vastausta tuen puolelta. Tukipyyntöihin vastaamisessa on valitettavasti tällä hetkellä viivettä. Palvelemme tuen ruukautumisen vuoksi kesäkuussa poikkeusaukioloajoin ja löydät ajankohtaiset aukioloajat täältä.


Viime viikolla palvelukanavamme ovat olleet seuraavanlaisesti auki:


Puhelintukemme arkisin ma-to kello 09-11

Chat-palvelumme arkisin 09-11 ja 12-14 (suljettu 11-12). Mikäli asiasi on kiireellinen, suosittelemme ensisijaisesti käyttämään chat-palveluamme, joka löytyy tuotteemme sisältä oikeasta yläkulmasta:  


image


Tukipyyntöäsi käsitellään mahdollisimman pian. 



Ystävällisin terveisin,

Visma Sign asiakaspalvelutiimi

 

 

 

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu