Jokaisella Visma Sign -käyttäjällä on automaattisesti henkilökohtainen tili mahdollisen yritystilin lisäksi. Nämä tilit ovat erillisiä, mutta sekä henkilökohtaiselle tilille että yritystilille kirjaudutaan samalla käyttäjätunnuksella (sähköpostiosoite).
Henkilökohtaiselle tilillesi pääsy on vain sinulla itselläsi, kun taas yritystiliä voivat käyttää myös muut valtuutetut käyttäjät. Voit vaihtaa henkilökohtaisen tilin ja yritystilin välillä oikean yläkulman roolivalikosta.
Klikkaamalla nimeäsi oikeassa yläkulmassa, voit siirtyä henkilökohtaiselle tilillesi ja sen arkistoon valitsemalla "Käytä yksityishenkilönä". Samasta valikosta voit myös siirtyä yritystilille ja sen arkistoon, jos sinulla on käyttöoikeus johonkin yrityksen tiliin. Jos sinulla on pääsy useiden eri yritysten tileihin, näet kaikki yritystilit tässä valikossa.
Allekirjoitin vahvalla tunnistautumisella
Jos olet allekirjoittanut asiakirjan käyttäen vahvaa tunnistautumista (pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella), dokumentti tallentuu henkilökohtaiselle Visma Sign -tilillesi. Pääset tälle tilille rekisteröitymällä yksityishenkilönä osoitteessa https://sign.visma.net/fi/register
Yksityishenkilönä rekisteröityminen on maksutonta, eikä se velvoita sinua mihinkään. Rekisteröitymisen jälkeen voit kirjautua tilillesi ja ladata dokumentin talteen kohdasta “Asiakirjat”.
Jos et rekisteröidy Visma Signiin 30 päivän kuluessa allekirjoituksesta, dokumentti poistetaan henkilökohtaisista asiakirjoistasi. Tällöin sinun tulee ottaa yhteyttä kutsun lähettäjään ja pyytää allekirjoitettu dokumentti suoraan heiltä.
Oletko unohtanut salasanasi tai käyttäjätunnuksesi? Tässä tapauksessa suosittelemme rekisteröitymään uudelleen tämän linkin kautta. Täytä omat tietosi ja jatka vahvaan tunnistautumiseen. Uudelleenrekisteröitymisen avulla pääset samaan vanhaan ympäristöön ja voit päivittää käyttäjätunnuksen ja salasanan samalla kertaa.
Otathan huomioon että allekirjoitettuja dokumentteja ei ole mahdollista saada Visma Signin asiakaspalvelun kautta.
Allekirjoitin vahvalla tunnistautumisella yrityksen edustajana
Jos allekirjoittamasi asiakirja ei ole saapunut sähköpostiisi ja se on allekirjoitettu yrityksesi nimissä, voit löytää asiakirjan yritystilin arkistosta "Asiakirjat"-osiosta. Muussa tapauksessa, ota yhteyttä kutsun lähettäjään.
Allekirjoitin ilman vahvaa tunnistautumista
Jos et ole saanut allekirjoitettua asiakirjaa sähköpostitse, ota yhteyttä kutsun lähettäjään.
Lähetin ja allekirjoitin asiakirjan integraation kautta
Mikäli lähetettyäsi ja allekirjoitettuasi asiakirjan integraation kautta se ei näy henkilökohtaisessa Visma Sign -tililläsi, ole yhteydessä yrityksesi Visma Sign -tilin pääkäyttäjään ja pyydä häneltä kyseinen asiakirja.