Oletko allekirjoittanut henkilökohtaisen asiakirjan? Käy kurkkaamassa yksityishenkilön allekirjoitusohjeet!

Visma Sign huoltokatko

R

Moi,

Palvelussa näyttää olevan huoltokatko, mutta tärkeissä tiedotteissa ei asiasta ole mitään mainintaa. Jännittävää, jos huoltokatko ei ole riittävän tärkeä asia tiedotettavaksi. Kauankohan katko kestää?

1 henkilö on tämä kysymys
Vastaa

M

Samaa olen täällä ihmetellyt,asiakkaat soittelevat ja mistään ei ole tullut tietoa että kyseessä on huoltokatko

M

Samaa olen ihmetellyt,asiakkaat soittelevat ja mistään ei ole tullut tietoa huoltokatkosta.

T

Hei Raine ja Marika!

Kiitos, kun kirjoittelitte meille!

Huoltokatko oli 25.3. klo 21-23. Tiedotimme asiasta kirjautumissivulla sivun yläreunassa näkyvällä bannerilla, mutta tarkoituksenamme oli, että ilmoitus tulee myös mainitsemaanne "Tärkeät tiedotteet" -kohtaan. Etsitte siis ihan oikeasta paikasta.

Olen erittäin pahoillani, että ilmoitus jäi sieltä puuttumaan ja tilanne aiheutti hankaluuksia! Varmistamme jatkossa, että kaikki huoltokatkoista kertovat viestintäkanavamme ovat yhdenmukaisia. Kiitos oikein paljon, että nostitte asian esille!

Aurinkoista kevättä! ☀️

M

Ok kiitos vastauksesta,minulle ei kirjautumissivullakaan tullut näkyviin banneria. Mutta kiitos kun asia selvisi

Marika

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu